Nova edición: Taller de Marketing dixital e redes sociais, para impulsar o teu negocio no eido da economía social

A Cámara Oficial de Comercio, Industria, Servicios y Navegación de Santiago de Compostela organiza a seguinte actividade formativa través da Rede Eusumo:

TALLER DE MARKETING DIXITAL E REDES SOCIAIS, PARA IMPULSAR O TEU NEGOCIO NO EIDO DA ECONOMÍA SOCIAL
 

Datas: do 14 ao 16 de outubro de 2020

Horario: de 09:00 a 14:00 horas

Duración: 15 horas (3 xornadas de 5 h cada unha)

Lugar: na Cámara de Comercio de Santiago, edificio do viveiro de empresas, República Checa 40, Pol. Costa Vella, Santiago de Compostela

Destinatarios: grupos promotores, persoas interesadas en emprender e membros de entidades de economía social.

Obxectivo:

  • Dotar aos asistentes dunha visión estratéxica sobre o marketing e a publicidade dixital

  • Formarlles para que poidan autoxestionar o marketing dixital e os perfís en redes sociais con criterios profesionais

  • Formarlles para a realización de campañas sinxelas de publicidade online

  • Formarlles para que coñezan os criterios básicos dunha web ben deseñada e efectiva

  • Proporcionarlles ferramentas para a interpretación dos datos estadísticos de visitas á web e aos perfís sociais

  • Asesorarlles de xeito individualizado para que desenvolvan correctamente o seu propio plan de marketing dixital, de acordo coas súas necesidades particulares.

Contido:

Módulo 1 - Deseño estratéxico dun plan de marketing dixital 

  •  Partindo de cero: Os pares sobre los que se constrúe a marca. As peculiaridades da empresa de economía social
  • ​Definición de target ou público obxectivo ao que nos diriximos
  • ​Segmentación a partir do/dos targets definidos
  • Creación da mensaxe. Test A/B
  • A web como elemento central e receptor de tráfico
  • O papel das redes sociais como elemento de atracción e interacción
  • Elementos chave do Plan de Marketing Dixital e a súa integración co marketing offline
  • Uso profesional das redes sociais: Social Media Plan
  • Como crear mensaxes atractivas nas redes sociais? Estratexia de contidos
  • O blog empresarial ou persoal como elemento chave
  • Que entendemos por contido de valor? Como se relaciona coa nosa marca?
  • E-mail marketing
  • ​Aspectos legais da presencia online.

Módulo 2 - Uso profesional das redes sociais 

  • Creación do Social Media Plan
  • Quen vai a xestionar as redes sociais? O papel do Community Manager
  • E que redes sociais me interesa estar?
  • Como traballar profesionalmente e atraer clientes en Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn e YouTube
  • Como utilizar correctamente os contidos creados por terceiros
  • Regras e proporciones do contido promocional, informativo, interno e externo
  • Atención ao cliente a través das redes sociais
  • Xestión de crisis nas redes sociales. Manexo dos trolls e como apagar incendios
  • Comunicación visual e en vídeo: Aspectos básicos de contido, edición e publicación de fotografías e vídeos propios
  • Ferramentas de automatización e programación de contidos: Hootsuite. 

Módulo 3 - Que debo saber sobre o deseño e mantemento da miña web 

  • Para que teño unha web? Cal é o obxetivo?
  • Tipos de webs segundo o seu propósito
  • ​Elementos básicos que debe conter una web
  • Distribución dos elementos na páxina de inicio da web
  • Elementos obrigatorios segundo a lexislación aplicable
  • Uso correcto de formularios
  • Elementos destacados e promocións
  • Como deben ser os contidos segundo o propósito da web
  • Información básica sobre a empresa e/ou produto
  • Creación dunha web gratuita con WordPress. Outros sistemas de baixo custe
  • Actualización da web
  • Blog corporativo
  • Aproximación ao eCommerce: Conceptos básicos da venda online
  • Funcionamento de Google e posicionamento da web (SEO)
  • Criterios para mellorar o posicionamento e ferramentas útiles.

Módulo 4 - Realización de campañas publicitarias sinxelas. Monitorización e seguimiento do rendimento das accións de marketing online

  •  Tipos de canles de publicidad online.Tipos de campañas
  • ​Como realizar publicidade en Google e Youtube: Google Ads (funcionamento e creación dunha campaña básica na práctica)​
  • Cemo realizar publicidad en Facebook e Instagram (funcionamento e creación dunha campaña básica na práctica)
  • Campañas de remarketing
  • Planificación da publicidade online
  • Integración da publicidade online coas campañas offline (medios de comunicación non dixitais, etc)
  • Publicidade en outros soportes dixitais
  • Interpretación das estadísticas das campañas publicitarias
  • E-mail marketing
  • Como usar e interpretar os datos de visitas e comportamento na web: Google Analytics
  • Estadísticas de cada unha das redes sociais e a súa interpretación: Facebook, Instagram, Twitter e LinkedIn.

Inscricións: www.camaracompostela.com

Máis información: 981551700 / serviciotecnico@camaracompostela.com

 

Mércores, 14 October, 2020 - 09:00 to Venres, 16 October, 2020 - 14:00

Compartir