Nova edición: Taller de Marketing dixital e redes sociais, para impulsar o teu negocio no eido da economía social

A Cámara Oficial de Comercio, Industria, Servicios y Navegación de Santiago de Compostela organiza a seguinte actividade formativa través da Rede Eusumo:
TALLER DE MARKETING DIXITAL E REDES SOCIAIS, PARA IMPULSAR O TEU NEGOCIO NO EIDO DA ECONOMÍA SOCIAL
Datas: do 14 ao 16 de outubro de 2020
Horario: de 09:00 a 14:00 horas
Duración: 15 horas (3 xornadas de 5 h cada unha)
Lugar: na Cámara de Comercio de Santiago, edificio do viveiro de empresas, República Checa 40, Pol. Costa Vella, Santiago de Compostela
Destinatarios: grupos promotores, persoas interesadas en emprender e membros de entidades de economía social.
Obxectivo:
-
Dotar aos asistentes dunha visión estratéxica sobre o marketing e a publicidade dixital
-
Formarlles para que poidan autoxestionar o marketing dixital e os perfís en redes sociais con criterios profesionais
-
Formarlles para a realización de campañas sinxelas de publicidade online
-
Formarlles para que coñezan os criterios básicos dunha web ben deseñada e efectiva
-
Proporcionarlles ferramentas para a interpretación dos datos estadísticos de visitas á web e aos perfís sociais
-
Asesorarlles de xeito individualizado para que desenvolvan correctamente o seu propio plan de marketing dixital, de acordo coas súas necesidades particulares.
Contido:
Módulo 1 - Deseño estratéxico dun plan de marketing dixital
- Partindo de cero: Os pares sobre los que se constrúe a marca. As peculiaridades da empresa de economía social
- Definición de target ou público obxectivo ao que nos diriximos
- Segmentación a partir do/dos targets definidos
- Creación da mensaxe. Test A/B
- A web como elemento central e receptor de tráfico
- O papel das redes sociais como elemento de atracción e interacción
- Elementos chave do Plan de Marketing Dixital e a súa integración co marketing offline
- Uso profesional das redes sociais: Social Media Plan
- Como crear mensaxes atractivas nas redes sociais? Estratexia de contidos
- O blog empresarial ou persoal como elemento chave
- Que entendemos por contido de valor? Como se relaciona coa nosa marca?
- E-mail marketing
- Aspectos legais da presencia online.
Módulo 2 - Uso profesional das redes sociais
- Creación do Social Media Plan
- Quen vai a xestionar as redes sociais? O papel do Community Manager
- E que redes sociais me interesa estar?
- Como traballar profesionalmente e atraer clientes en Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn e YouTube
- Como utilizar correctamente os contidos creados por terceiros
- Regras e proporciones do contido promocional, informativo, interno e externo
- Atención ao cliente a través das redes sociais
- Xestión de crisis nas redes sociales. Manexo dos trolls e como apagar incendios
- Comunicación visual e en vídeo: Aspectos básicos de contido, edición e publicación de fotografías e vídeos propios
- Ferramentas de automatización e programación de contidos: Hootsuite.
Módulo 3 - Que debo saber sobre o deseño e mantemento da miña web
- Para que teño unha web? Cal é o obxetivo?
- Tipos de webs segundo o seu propósito
- Elementos básicos que debe conter una web
- Distribución dos elementos na páxina de inicio da web
- Elementos obrigatorios segundo a lexislación aplicable
- Uso correcto de formularios
- Elementos destacados e promocións
- Como deben ser os contidos segundo o propósito da web
- Información básica sobre a empresa e/ou produto
- Creación dunha web gratuita con WordPress. Outros sistemas de baixo custe
- Actualización da web
- Blog corporativo
- Aproximación ao eCommerce: Conceptos básicos da venda online
- Funcionamento de Google e posicionamento da web (SEO)
- Criterios para mellorar o posicionamento e ferramentas útiles.
Módulo 4 - Realización de campañas publicitarias sinxelas. Monitorización e seguimiento do rendimento das accións de marketing online
- Tipos de canles de publicidad online.Tipos de campañas
- Como realizar publicidade en Google e Youtube: Google Ads (funcionamento e creación dunha campaña básica na práctica)
- Cemo realizar publicidad en Facebook e Instagram (funcionamento e creación dunha campaña básica na práctica)
- Campañas de remarketing
- Planificación da publicidade online
- Integración da publicidade online coas campañas offline (medios de comunicación non dixitais, etc)
- Publicidade en outros soportes dixitais
- Interpretación das estadísticas das campañas publicitarias
- E-mail marketing
- Como usar e interpretar os datos de visitas e comportamento na web: Google Analytics
- Estadísticas de cada unha das redes sociais e a súa interpretación: Facebook, Instagram, Twitter e LinkedIn.
Inscricións: www.camaracompostela.com
Máis información: 981551700 / serviciotecnico@camaracompostela.com